Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość PDF Drukuj Email
czwartek, 23 lutego 2017 14:15

 

„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” to ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”. Celem kampanii jest uświadomienie młodzieży zagrożeń wynikających z uzależnienia od różnych substancji, pokazanie negatywnych skutków korzystania z używek oraz promocja zdrowego stylu życia. W ramach kampanii powstało 10 spotów przedstawiających różnego rodzaju używki oraz oczekiwania młodzieży wobec nich. W linku poniżej znajduje się spot zachęcający młodzież do wejścia na stronę kampanii: „Melanż.

Oczekiwania vs. rzeczywistość”: https://youtu.be/fs7RzILuCDc

W ramach kampanii utworzono również stronę internetową www.melanz.tv, dzięki której można wziąć udział w quizie pt. „Jakim typem melanżowicza jesteś?”.

Więcej informacji o projekcie :

Kampania „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”potrwa do końca marca 2017.

 

 


 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Białymstoku informuje, że Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu KIK/68 przygotował scenariusz lekcji pt. „Jak rozmawiać z młodzieżą na temat używek?” z wykorzystaniem spotów edukacyjnych zrealizowanych w ramach zakończonej kampanii społecznej „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”. Dodatkowo w odnośniku poniżej znajduje się prezentacja przygotowana jako materiał pomocniczy do scenariusza. Prezentacja zawiera wszystkie spoty ww. kampanii.

Link do prezentacji:

Prezentacja GIS nauczyciele

Materiały mogą być wykorzystane w działaniach profilaktyczno- edukacyjnych w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

Pliki do pobrania :

Scenariusz lekcji

Poprawiony: środa, 20 września 2017 09:49
 
NIZP - Państwowy Zakład Higieny Instytut Żywności i Żywienia Monitoring Jakości Sanitarnej Wody Instytut Medycyny Pracy Ministerstwo Zdrowia